Fotolia

Rost I Min Trädgård

Publicerad 2013-06-15 18:40:00 i Allmänt, Fånga Dagen, Rost, Trädgård,

 
Idag på vår tur till Stockholm - maken o jag - så var vi på Willab Garden i Bromma och gissa vad jag hittade!!
Såna här skitfina brickor, eller Tankerutor som de heter. De är sååå vackra! Kunde köpt lätt 5 stycken, men då hade jag nog fått gå hem.... =)
 
Se bara på bilden under hur många vackra det finns! Och så rostar dom om ett tag ute. Kommer bli så jävla vackert, tror du inte?
Ska även göra hjärtan i buntband eller vad de heter, som rostar och ha i min armeringsmatta. Maken börjar kanske förstå hur jag menar nu =) =)
 
 
 

 
 
 
klar-rost-small_1968
Dessa finns hos Tråd och Spira, i Mora.Eller på tradspira.se. Fast. Om jag får tipsa: De är 30 kr billigare hos WIllab Garden, fast då kan man inte köpa dem på nätet vad jag kan se.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rijo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela