Fotolia

Liten Hantverkskväll Och Teprovning

Publicerad 2013-11-23 22:30:27 i Hantverk,

På onsdag, den 27 november kl 19.00 så kommer jag och några fler hantverkare att samlas och trängas =) hos Patricias Cafe här i stan. Du kan prova te och fika, samt köpa hantverk att ge bort i julklapp.
Nedan är lite av det jag tänker ta med mig. Tillkommer gör lite träskyltar, ståltrådskronor och annat.
 
Hojta till om du ser nåt du vill tinga, då kirrar jag det. Och hojjta till om du ser nåt du vill beställa eller om du har någon egen ide jag kan hjälpa dig med =)
 
Välkomna!!
 
 
Ljusmanchetter
Armband med sötvattenspärlor och slipade glaspärlor
Facetterade glaspärlor -ljusrosa- och LOVE MAMMA som ord
Virkat silvergrått armband med silver- och svartgrå pärlor
Blandarmband på memorywire och CARPE DIEM som ord
En hel hög med adventssiffror att knyta runt blockljus. Även udda som tex Happy New Year finns, som du kan hänga i granen, eller i granris eller hänga i hyacinten eller julblomman eller kanske på ena hörnet på en spegel.
Se förslag nedan:
 
 
 
Lite bakbilder =) på adventssiffrorna
 
 
 
 
 
Fler "badrumstavlor" är med mig
Betonghjärtan att hänga i fönster tex, eller på gardinstången
En hel drös med canvastavlor!
 
 
Såna här tyghjärtan att hänga i fönstret

Ett exempel på ljusmanshett i ståltråd, jag har några andra med mig-
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rijo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela