Fotolia

: Ny blogg finns ju som bekant :

Publicerad 2016-11-28 08:20:00 i MadebyRijo,

Kanske har du varit här tidigare och märkt att jag har en ny blogg som heter MadebyRijo?
 
Där har jag samlat mina alster som jag gör för skoj, på beställning, till mig själv och till salu.
 
 
Här i denna blogg lägger jag mest sådant som jag gillar. I inredningsväg tex. Ibland smiter såklart en del smycken in här med men =))))
 
Så, hoppa över till http://mademyrijo.blogg.se om du vill se mer av mina alster. Såklart hittar du mig på Facebook med om du söker på just Madebyrijo.
 
 
Tveka inte att höra av dig vet du. Tipptapp, tipptapp tippe tippe tipp tapp...... ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rijo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela