Fotolia

Tavlor

Publicerad 2013-04-21 14:36:00 i Allmänt, Inredning, Skyltar, Tavlor,

Hej på er!
Guuu så länge sen det  var jag lade in nåt här, I´m sooo sorry! Men ibland så stannar pysslandet upp, livet rusar på (nytt jobb och så =D =D) och då dröjjer det lite. Men nu så!
 
Här nere är en Love-tavla som jag gjorde igår kväll. Visade den på fejjan, och vips! Så var den tingad =) Sånt är kul tycker jag! Att ni blir glada av det jag gör och vill ta över mitt alster och vårda det.
 
 
Här nere är en sk 3-Tavla. Dessa har jag gjort några olika, men denna blev nog en av de finare tror jag =)
Inte såld än, men man vet aldrig....
 
Den här sötnosen -med fasthäftat snöre på baksidan för upphägning- är beställd, gjord, såld och hämtad =) Har sett bild på den på väggen ovanför köparens säng. Det blev sååå fint!!
 
 
Du kan alltid beställa just DIN ÖNSKETEXT! På canvas eller trä. It´s up 2 U =).
 
 
Ha en fin dag hörreni, våren är kommen!! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rijo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela